Ofte stillede spørgsmål 

KLIK PÅ SPØRGSMÅLET OG FÅ SVARET :
Hvorfor skal jeg oplyse mit kreditkort når jeg opretter mig?

Når du opretter et medlemskab hos Quantii har du 30 dages gratis prøveperiode hvor du kan teste og prøve vores medlemsplatform og du har fuld adgang til at optjene bonus på alle de online indkøb du foretager. I forbindelse med oprettelsen som medlem skal du oplyse dit kreditkort for at du automatisk kan betale for dit medlemskab efter prøveperioden udløber.

Du kan til enhver tid vælge at opsige dit medlemskab under din profil på Min Konto

Bliver der hævet penge på mit kreditkort i prøveperioden?

Nej – selvom du skal oplyse dit kreditkort i forbindelse med at du opretter dig som medlem bliver der først hævet medlemsgebyr efter prøveperioden på 30 dage er udløbet.

Kan I se hvad jeg køber?

Nej !  Medarbejderne hos Quantii kan ikke se hvilke varer du køber hos vores partnere da vi ikke modtager detaljerede ordredata fra butikkerne, men vi kan naturligvis se hvilken butik du har handlet i og hvad du totalt set har handlet for, da dette er nødvendigt for at vi kan registrere din bonus.

Hvor lang tid binder jeg mig for?

Der er ingen binding hos Quantii, du kan opsige dit abonnement fra minut til minut, dog tilbagebetaler vi ikke allerede indbetalt månedsabonnement.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

u kan med et enkelt klik opsige dit abonnement med øjeblikkelig virkning når du er logget ind på din profil på Quantii. På din medlemsprofil under punktet Abonnement finder du dit abonnement, og når du holder musen ind over abonnementsteksten vises henholdsvis  Cancel  og  Delete under abonnementet. Cancel annullerer dit abonnement men du har fortsat tilgang til dit abonnement i resten af den periode du har betalt for, Delete sletter dit abonnement med øjeblikkelig virkning.

Vær opmærksom på at når du først har trykket på Cancel eller Delete så kan abonnementet ikke genstartes, men der skal tegnes et nyt abonnement hvis du ønker igen at bruge vores services.

Skal jeg have en ny mailadresse for at gentegne jeg et abonnement?

Nej – Din konto inkl. optjente men ikke udbetalt bonus, eksisterer i vores system i 24 måneder efter du har stoppet dit abonnement. Når du er logget ind på din medlemsprofil finder du under punktet Abonnement muligheden for at gentegne dit abonnement.

Hvordan sikrer jeg at min bonus er registreret?

Når du er logget ind på Quantii og handler hos vores mange partnere via indkøbskurven på deres annonce registreres det automatisk hos partneren at du er medlem hos Quantii og skal have bonus på dit indkøb. Bonussen kan normalt ses under Min konto / Mine bonusposterindenfor 24 timer.

Hvad vil det sige at betale bonus baseret på 'Contribution Model'

Måden Quantii fungerer på er, at vi laver aftaler med butikker om at markedsføre dem på Quantii’s platform, og indtægten for dette videregives til medlemmerne i form af bonus. Langt de fleste butikker har tilsvarende aftaler med eks. bloggere og prissammenlignings sider. Enkelte butikker mener at markedsføringen derfor at et evt køb på deres side ikke kun kan tilskrives Quantii’s platform, men alle de forskellige steder hvor du som kunde har klikket på et link til den pågældende forretning indenfor de seneste 30 dage.

Dette kaldes teknisk for ‘Contribution model’ og betyder at vi ikke kan sige præcist hvad du modtager i bonus da det afhænger af om du indenfor de seneste 30 dage har besøgt den pågældende butik via et link i eks. en blog, en prissammenlignings tjeneste, en annonce på et online medie eller lignende.

Hvornår udbetales min bonus?

Når du handler online er du sikret en lovbestemt retur- og fortrydelsesret. Da returnerede varer naturligvis ikke kan udløse bonusudbetaling, har de fleste af vores partnere 30 dage til at godkende dit køb og håndtere eventuelle returneringer.

I denne periode står din bonusoptjening med status Pending (afventer). Når butikken har godkendt dig indkøb skifter status til Acceptet (godkendt). Nogle partnere tilbyder udvidede returmuligheder på helt op til 90 dage, hvilket betyder at de har tilsvarende tid til at godkende dit indkøb og bonusoptjening.

Udbetaling af bonus sker indenfor 10 hverdage i den efterfølgende måned – dog sker udbetaling af administrative grunde først når du optjent og godkendt mere end kr. 100,- i bonus

Hvordan bliver min bonus udbetalt?

Din bonus bliver udbetalt til den bankkonto der er registreret på din profil under Mine Data. Hvis der ikke er angivet registreringsnummer og kontonummer fra en godkendt dansk bank så kan udbetaling ikke foretages.

Bonus udbetales indenfor 10 hverdage i måneden efter din bonus er godkendt af butikken – dog sker udbetaling af administrative grunde først når du optjent mere end kr. 100,- i bonus.

Fandt du ikke svar på dine spørgsmål her, så er du velkommen til at kontakte os på email info@quantii.dk eller telefon +45 4249 2244.